What a day..

Denna dagen har varit väldigt speciell. Fick ringa till någon av mina nära och fråga om de var med i postkodlotteriet fortfarande eftersom de är vinst på helt rätt postkod. Ganska roligt samtal att ringa. Vinstsumman är nästan säker, den blir helt spikad på Söndag och de ska bli sjukt kul att se. Man kan alltså vinna på lotter, jag hade nästan gett upp hoppet och nu har flera jag känner vunnit.. Haha helt galet!!

Nu hoppas jag att detta är en turvecka så att jag får positivt besked från antagningen också. Jag är så jävla nervös att jag vill gråta. Blir inte bättre att jag får massa tid att tänka på jobbet. Jag vill inte tänka just nu. Bläää..

Men, jag är ändå glad!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0