Bullbak

Det blev sola idag. Lånade en bok av mamma som jag försvunnit in i. En hemsk bok som jag lär läsa klart inom mycket snar framtid.

Vid fyra tiden hämtade Elin upp mig och Lisa, vi hämtade ut paket (min kofta!!!) och åkte sedan till gymmet där vi mötte Fredrica. Vi tränade så att vi blev rejält ofräscha. Tss.

Vi åkte sedan hem till Elin och pussade på bebisarna lite innan de blev dags att åka hem och dra en väl behövlig dusch! Fick sedan sånt där "jag vill baka"-sug så slängde ihop en dubbel sats bull-deg från leilas bok a piece of cake. Aldrig testat hennes recept på bullar förut. De blir GIGANTISKA bullar trots att jag gjort dom mindre än vad som står. Jag som skulle göra lite mindre bullar eftersom farmor ska få hälften. Nåväl, hon får äta stora bullar nu helt enkelt :)

Nu håller jag på och gräddar alla plåtar parallellt med att jag packar lite inför midsommar. Känner mig helt uppe i varv. Ska försöka varva ner med en bulle och ett glas mjölk sen. Socker socker.. jag måste skärpa mig!

Oj nu piper ugnen!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0