En natts sömn

Inatt har de varit "svalt" här hemma och jag har därför sovit lite mer normalt. Så jäkla skönt! Men självklart har jag drömt såndär helt sinnessjukt galen dröm inatt. Mina drömmar gör mig allt mer orolig. Inatt hade jag tydligen skaffat en ny pojkvän och jag tycker absolut inte att valet jag hade gjort var bra. Haha. Fy!

Nu ska jag strax iväg och träna. Hungrig som ett djur redan nu men hinner inte trycka i mig nått (eller de hade jag ju visst om jag inte bloggat.. ?) så de får bli en dubbel smoothie när jag kommer hem. Jag längtar redan efter den. Smaskens!

De verkar som om solen vill vara framme idag också vilket innebär solning. Men jag ser en hel del moln också vilket känns lite oroväckande sådär..

Nåväl, ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0