En sista bb-dag

Dagen startade med träning. Ännu ett pass på löpbandet är avklarat! Jag har nog lite mer vilja när de kommer till att bygga muschkler dock..

Jag och Fredrica slog till på en sista BigBrother dag sen. De är den sista dagen vi båda är lediga innan Söndag. Och på Söndag är de final. Sorgligt nog!! Vi har iaf legat i soffan och kikat hela dagen. Men vi bytte ut de onyttiga fikat som vi alltid brukar ha när vi kikar på bb till jordgubbar och grädde, smaskens!

Jag har nyss varit ute och kikat på kattungarna. Vi skall flytta fram dom från deras bo på Söndag så jag var ut och gosade med misse-mamman så att hon skall känna sig trygg även med mig. Stog även lite lätt på huvud bland hö-balarna och kikade in i deras bo. Allstå, jag smälter när jag ser de små liven!!

Nu ska jag avsluta här och invänta Sara som kommer förbi på en kopp kaffe :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0