Envis är en bra sak

Jag har idag konstaterat hur bra de är att vara envis. Jag skulle ut och springa efter jobbet bestämde jag redan imorse och trots att jag är pissit jäävla trött idag så tvingade jag mig ut (envis!!). Sen när jag väl kom ut bestämde jag att nej nu har jag klarat att springa hela den "gamla" rundan två gånger, nu behövs nya utmaningar. Så jag gick raskt ca 3km, sen blev de någon minuts paus för jag mötte syster och en hon jobba med (som blev mycket glad av att se mig, haha) och sen sprang jag konstant hela vägen hem vilket är ca 3.5 km. Redab efter ca 500m kände jag "näää, jag orkar inte mer" men jag satte små del mål och när jag kom dit övertalade jag mig själv att jag orkade mer så ja, jag sprang hela vägen. Känner mig nöjd.

Nu har jag smaskat god mat och skall ta mig en kopp kaffe. Sen blir de tredje Twilight filmen och lite vattenmelon. Smaskens!

Kraaaam..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0