Härliga träning..

Vaknade tidigt imorse igen så slängde iväg ett sms till Freddi om träning. Våran nya grejj liksom, jag hör av mig om jag vaknar tidigt och isf tränar vi. Jannica hängde också på till gymmet. Mycket folk där idag, alla ska träna så de kan äta med gott samvete imorn kanske .. ? Vi pressade våra muskler och sen blev de crosstrainern. De var 3 super äckliga tjejor som lämnade gymmet sen. Men så härligt att köra sådär rejält så att svetten bara rinner. Haha.

Nu ligger jag i soffan med O.C på tv:n, har just ätit en banan smoothie. Smaskens. Lär väl börja med mina tårtbottnar snart också. Här skall de bakas tårta till massa fina släktingar och vänner.

Läängtar tills imorgon !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0