Het Tisdag

Jäklar va varmt de har varit idag! Helt underbart! Jag och mamma har solat hela dagen lång och jag börjar faktiskt få en lite brunare nyans nu, gillart fan! Vi har fikat, ätit god lunch och haft de allmänt bra..

Men, jag har även gjort lite nytta. Jag och Fredrica var till gymmet imorse och pressade våra stora muskler. Hihi. Och sen har jag även sprungit nu på kvällen. Samma runda som igår men i motvind och en ännu hetare sol. Fick faktiskt ta en liten liten paus mitt i rundan men tog igen de sen genom att springa lite längre. Duktiga jag! Tss.

Fick mitt hm paket idag och jag är super nöjd med allt! Dock är långklänningen för lång så lär sy upp den vilket inte förvånade mig de minsta..

Ikväll blir de O.C kväll och jag hoppas jag kan somna rätt tidigt..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0