Hoppas på sol

När jag vaknade första gången runt 5-6 tiden så sken solen rejält och jag blev överlycklig. Hade lite svårt att sova sen och klockan åtta gick jag upp.. Jag och Fredd ska nog iväg och träna men hon svarar inte på mitt sms så hon grisar nog i sängen än. Jag vill träna NU så att jag kan sola sen, hihi. Men.. nu börjar de komma in moln. Hemsk syn! Jag håller tummarna hårt för att de ska bli sol. Annars måste jag ju städa idag..

Kvällen igår blev lyckad. De började med att jag och Freddi endast skulle slappa. Sen fick jag en idé om att äta en god sallad och sen kom en idé om vin. Vi satt ute i trädgården och åt, mysigt! Sen kom även Jannica hit och efter ett tag kom Linnéa, Erik och Mörner. Så de blev lite lätt kalas sådär. Mycket trevligt måste jag säga :)

Jag smääälter..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0