Inte nu igen ..

Inatt har mitt lilla sömnproblem gjort sig påmint. Allt annat än uppskattat! Har varit så skönt att ha somnat när jag varit trött den senaste tiden. Igår var jag astrött hela dagen och hela kvällen men när jag la mig i sängen gick de inte att sova. Tog sisådär 2 1/2 timme innan jag somnade. Jag hade räknat med att sova länge så att jag var pigg idag men icket! Jag hoppas verkligen att de inte upprepas varje kväll nu..

Sen tog jag nässpray inatt också vilket jag egentligen hatar. Tror jag var lite desperat på nå vis. Min näsa gillar nämligen inte nässpray och idag känns den mycket konstig..

Jaaja, nu dricker jag mitt morgon kaffe lite lätt. Skall strax fixa frukost och sen åka mot jobbet. Har en ganska lång dag idag så hoppas de finns mycket att göra så att tiden går fort.


Mmmm-morgon kaffe..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0