Jordgubbar!!

Jag kan väl inte påstå att denna dag har gått fort. Jag har varit så jäkla trött och nacken har bara gjort ont så allt har varit lite lätt jobbigt. Dock fyndade jag lite på nästa rea idag, Gina tricot´s rea. En mysig fin kofta, en bas tröja och super sköna hipsters (dom ser iaf sköna ut). Detta förgyllde dagen lite lätt..

Nästa sak som förgyllde dagen var att jag fick jordgubbar hos mamma och pappa nu på kvällen. Var dit och smaskade mat och kom precis lagom till efterrätten liksom. Smask!

Nu är de en dag kvar till semester. Helt sjukt!! Köpte en såndär mini vinflaska idag som jag skall dricka imorgon kväll för att fira in semestern. Kommer sitta fint tror jag!!

Nej nu lär jag försöka sova så att jag kanske kan se liiite pigg ut imorgon iaf.
Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0