Midsommar!!

Jag blev så glad igår kväll när jag kände att jag faktiskt skulle kunna somna. Men lyckan varade inte så länge eftersom jag vaknat hur många gånger som helst inatt. Haft såndär orolig/stressad sömn. Klockan var ställd på 07.00 men kl 05.48 gav jag upp och skuttade upp från sängen. Har hunnit locka håret och ätit frukost nu. Ska strax köra lite sminkning och kransbindning innan jag ska garnera tårtorna. Sen är jag redo att åka!

Dagen kommer bli grym! Underbara människor runt om mig hela dagen lång.. Och jag hoppas solen håller sig framme hela dagen. En solig dag på havet slår ju typ allt!! :)

Kommentarer
Avsändare: Ada

Hoppas det blev så bra som du tänkte och inte för mycket regn. Jag stannade i alla fall inne denna midsommar.

2011-06-24 @ 23:26:36
URL: http://adas.svenskablogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0