Min Tisdag

Förlåt men jag orkade inte blogga igår, jag har ju trots allt semester.. Så ni får gårdagens blogg-inlägg idag.

Jag startade dagen med en 2 timmars promenad med Fredrica. När vi hade gått typ 5 min såg vi en orm (dock var den nog död) så sen var vi på hel-spänn resten av promenaden. Men den var riktigt härlig ändå! Sen åkte jag ut till mamma och pappa och parkerade i en solstol. Så sköönt! Elin kom också dit efter ett tag.

På eftermiddagen åkte jag, mamma och Elin till city gross i Gävle och handlade inför midsommar. Jag köpte hur mycket grädde som helst. Här skall de bakas tårtor!! Och efter Gävle-turen blev de gosa men kattungarna. Dom börjar bli så stora och tar sig upp från boet helt själva. Så söta!

Återkommer..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0