Ojdå..

Påvägen in till Gävle tänkte jag för mig själv att jag inte skulle shoppa så mycket utan tänka ekonomiskt. Eh.. De som följde med mig hem blev: måånga hårsnoddar, 1 tunika, 1 blus, 1 par byxor (galet snygga!!!), 1 par tights, trosor, en tröja, 2 bh:ar, leggings, strumpor, 1 nagellack PLUS lite smått och gott från IKEA. Eh.. Jag verkade tro att jag var hur rik som helst när vi gick runt där. Lite lätt ångest men allt var så sjuukt snyggt och sådär "måste ha saker".

Juuste, köpte ju även en vin box och en låda corona.. Midsommar kommer smaka bra!!

Nää.. nu ska jag kolla vidare på en film.
Ni håller väl tummarna för att jag får sova inatt ?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0