Pustar ut

Idag var de full fart på jobbet. På ett roligt vis. Tiden gick asfort! Påväg hem från jobbet skickar mamma sms att hon har laxpaket på grillen och att jag var välkommen. Sjukt god mat. Lax, potatis och rotfrukter i foliepaket. Dock skippade jag potatisen eftersom jag inte ska äta sånt. Men jäklar va gott de va! Gasade sedan vidare hem och gjorde en rejäl sats köttfärssås så att jag har matlådor till helgen. Slängde även ihop sesam-knäcke så att jag klarar mig under helgen. Sesam-knäcket blir bara godare och godare så de kommer jag nog äta en hel del när sockerberoendet är borta också.

Nu har jag satt mig i soffan för en filmkväll. Kände hur luften liksom gick ur mig när jag satte mig. Tröttheten gjorde sig påmind rätt rejält. Så imorgon ställer jag in träningen och tar sovmorgon istället. Jag har ju trots allt träningsvärk än så kan va bra att vila lite.. Eller så är de bara en dålig ursäkt .. ?

Nu sitter jag och försöker bestämma vad jag ska ta till kvällsfika. Har så mycket goda alternativ. Humm..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0