Slöhög

Även idag har tiden gått fort på jobbet, jag hoppas att de fortsätter så de 3 sista dagarna också. De sista 3 dagarna innan semester!! Dagens dåliga är dock att jag lyckades få den där jääkla kartongen i skallen idag IGEN! Nu har jag lagt den på ett sånt vis att den inte ska kunna attackera min skalle igen..

Min plan var att ta en spring-tur efter jobbet men jag var så jäkla trött när jag kom hem så jag deckade i soffan. Jag har noll kraft i kroppen, gillart inte! Nu känner jag mig as slö som bara legat här hela kvällen och kollat på tredje Twilight filmen, igen.. Har en konstant huvudvärk idag också, blää.

Tror jag ska lägga mig på spikmattan ett tag och sen försöka somna tidigt..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0