Smaskens

Kolhydrat-chock i min kropp!! Typ.. Jag som försöker undvika kolhydrater har idag ätit massor av gottigott vilket nu känns i magen. Men de var så sjukt gott och värt de! Bara inte socker-suget kommer smygandes imorgon..

De var riktigt gott med ost, kex och vin ikväll. Och cykelturen hem från mamma och pappa var så härlig. Svalt men ändå varmt, helt tyst och ensam på vägarna. Tss.. Fick sån lust att ta en promenad men eftersom jag inte vågar gå själv och alla jävlar ska jobba imorgon eller är borta på semester så sket sig de. Sitter istället i min bastu till lägenhet..

Helt ärligt känner jag inte alls för att sova ikväll. Jag vet att när jag vaknar skall jag formulera en text som framför att jag från och med imorgon säger upp mig. Helvetes jäävla skit vad jag är stressad över allt detta.. Men, de är bara att leva på hoppet!

Vafan, törstig!! Lär ta ma ett glas vatten..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0