Städat som en galning

Eftersom vädret inte är de bästa idag tråkigt nog så har jag städat badrummet. De tog 3 timmar!! Skrubbat, putsat, skurat ja, allt. Känns riktigt skönt att de är klart nu :)

Jag ska snart bege mig mot affären för att inhandla lite ostar till kvällen. Vi tjejor ska ses hos mig för lite ost, kex, vin (jag kör nyktert dock) och planering för midsommar dagen. Kommer bli mysigt både ikväll och på midsommar dagen!

Mitt huvud är astungt idag dock. Typ huvudvärk. Tror de är vädret som gört! Som mamma skulle sagt till mig "sågspånet har väl svällt". Haha.

Och juste, jag ska gosa med misseungarna också innan de blir ost och kex. Mysigt <3

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0