Underbara dag

Vilken dag!! Åkte till mamma och pappa för att smaska rabarber pajen. Den blev riktigt god!! Nästa gång blir de dock med mer rabarber i. Mums!

Sen har jag och mamma legat i solen och stekt. Helt underbart väder! Tog även en fika på eftermiddagen och då kom även bror och Lisa. Mys! De är förjävla skönt att ligga i solen med en bra bok och bara glömma allt liksom. Gillart!

På eftermiddagen åkte jag till syster för att gosa med bebisarna. Jag typ dör när jag ser dom. Helt underbart söta!! Och när dom bökar runt så liksom grymtar dom. Såå söta!!

Åkte sen hem och drog en springtur vilket inte var sådär assmart i denna värme. MEN! Jag sprang hela rundan utan att ta en enda paus, typ 2.6km rätt av ba. Riktigt nöjd. Sen kokade jag! Satt först mitt framför fläkten men hela jag bara hettade, tog istället en iskall dusch (verkligen iskall!!) men när jag kom ut från duschen hettade jag fortfarande. Efter ca 2 timmar framför fläkten är jag äntligen sval igen.

Bjuder på lite bilder som gör att man smälter..


Kommentarer
Avsändare: Anna

Men hur gott är det inte med rabarber paj, har ätit det i två dagar i rad nu =)

2011-06-06 @ 21:36:51
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0