Underbara helg !!

Nu är jag hemma igen och har hunnit smälta denna underbara helg som varit. Ni anar inte hur bra jag mått i helgen och jag vill bara tillbaka!

Fredagen spenderades i Fagerborgs stuga med hela släkten. Vi åt väl mest hela tiden, massa god mat!! Sen blev de till att prata och umgås med alla. Super mysig dag! På kvällen blev de en båttur till nästa stuga, Elin & Tobbes där jag intog en säng inne i "stora" stugan och sov hur jävla bra som helst. Länge sen jag sov så bra!

De blev till att gå upp tidigt och äta frukost sen satt jag ute på altanen i solen och kollade på havet. Hur mysigt som helst. Kom på mig själv att för en gångs skull inte bita ihop tänderna (dvs jag var avslappnad). Sen kom Mörner och Freddi och vi tog oss några öl och sådär. Sen kom även Håkan och Madde och de dukades upp sill-lunch. Jag som inte skulle dricka snaps tog typ 4 stycken.. Tror jag. Körde en snaps metod som liknade tequila race, slicka rödbetssallad, ta snaps och ät en köttbulle. Smaka fan! Dagen fortsatte med lite häng på bryggan, mys, bus och sen blev de till att grilla. Mera mat och mera dryck. Kvällen blev verkligen hur bra som helst med kanske ett glas vin eller två för mycket. Men vad gör de? När vi skulle sova hade jag checkat in på Freddis in (gäst-stugan) med Mörner och Freddi och vi fick även Robin att sova inne med oss. Jag i sängen, Robin på golvet, Mörner och Freddi i soffan och så var stugan helt smetfull typ. Jag och Robin ville ha efterfest men de gick sådär.

På Söndagen blev de solmys. Jag vaknade först av alla och satt redan klockan 8 ute på altanen och njöt av solen och den totala tysnaden. Finns de nå mer avkopplande? Blev brakfrukost när de andra vaknat och sen mer soola. Vi hade en super mysig dag och de kändes lite sådär att åka hem. De var som en oduschad, super äcklig, ovårdad, dagen efter en 2-dagars fest - brud jag kom hem..




Jag hade de helt underbart!! Tack alla ni som var med <3

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0