Velar fram och tillbaka

Jag vet inte vad jag ska göra idag. Vädret är så fram och tillbaka. Solen är framme lite då och då, sen kommer de moln.. Jag vill helst sola och bättra på brännan inför midsommar men då krävs de ju att solen är framme. Annars ska jag baka bullar till mig och farmor och även lite kakor till farmor.. Svåårt val!

Dock ser jag en stoor blå lucka på himlen så kanske ska plocka ner bikinin och åka till mamma och pappa.. ? Skulle vilja ha en bra bok att läsa också.. Hmm, lär leta upp någon! 


Kommentarer
Avsändare: S:t Per Gallerian

Hej!

Just nu letar vi på S:t Per Gallerian efter två stycken bloggare till vår nya hemsida!

För att veta mer om denna betalda bloggartjänst, gå in på www.facebook.com/stpergallerian och klicka gilla!



// S:t Per Gallerian

2011-06-22 @ 17:20:12
URL: http://www.facebook.com/stpergallerian

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0