Bad day

Idag har jag vaknat på fel sida, eller så är denna dag bara dålig ändå.. Helt utan anledning så är mitt humör rätt dåligt, kan iofs bero på trötthet. Men sen går liksom allt så dåligt. Små saker som ändå gör mig galen, så egentligen skulle nog mitt humör kunna va på topp om allt bara gick bra.. Jag vill liksom ha en bra dag idag!

Jag har i alla fall varit och tränat. Där gick allt riktigt bra, förutom att jag lyckades strecka insidan av låret på crosstrainern, hur man nu kan lyckas med de. De gör ont i alla fall. Men, jag hade lätt kunna stanna på gymmet hela dagen lång eftersom saker och ting ändå gick bra där..

En sak som sabbar hela dagen är att Tobbe lämnat Bigbrother huset. Jävla skit! Han var ju försjutton en av mina favoriter och så drar han när jag köper 24-7. Och sen fungerar inte den kameravinkeln som jag vill se..

Jaja, gnällspiken skall dricka sitt kaffe och bege sig mot jobbet snart..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0