Blåbärspaj

Ikväll har jag haft de mys med familjen (minus storebror). Jag bjöd hit Elin, mamma och pappa på fika. Elin kom redan efter jobbet eftersom Novis var här. Jag bjöd henne på mat, bakad potatis med kyckling/curry fyllning. Jag fick sedan låna hennes bil och gasa till ica för att hämta mitt paket. Jag ville inte ge upp min parkering på gården. Men.. de är ju automat och om man säger som så, de blev lite tvärnitar när jag glömde bort att jag inte skulle koppla. Men kul hade jag!! Bästa Freddi satt i kassan på ica också så jag blev så glad över att få prata lite med henne!

Jaja.. Sen kom mamma och pappa också som sagt och vi åt en blåbärspaj jag hade gjort. De var tammefan den godaste pajen jag gjort!! Galet god! Och vi klämde nästan hela pajen.. Och självklart glömde jag ta kort på den, jag som använt min fina rosa hjärt-form från bruka och allt. Men de är väl en anledning till att göra den snart igen .. ? :)

Vi hade de väldigt mysigt i alla fall och jag passade även på att betala handpenningen på resan med mamma som hjälp. Jag ska verkligen åka till Thailand!!! Helt jäävla underbart!! Och min byxdress som jag fick idag kommer vara helt perfekt i thailand, och i sommar. Snygg som faan!!

Plus att jag hunnit städa också!!

Nu känns allt sådär asbra..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0