Blondin ?

J är äntligen tillbaka på jobbet och igår togs blondin kommentarerna upp direkt. J är blond och hon vet att jag är blond under. Ni har väl hört att hon brukar säga till mig " de spelar ingen roll hur mycket du färgar ditt hår, du är ändå blond där under.. " Haha. Och igår (äntligen!!) fick jag kommentaren jag väntat på länge.. Men så sabbade jag allt.. Jag kom och tänka på detta för ett tag sen och hur jag skrattade för mig själv..

J - men de var ju väldigt smart att du la dom sådär, de hade jag inte tänkt på. Där var du allt inte så blond..
A - (tystnad)  ehm.. nej.. (lite tveksamt)

Jag fattade verkligen inte vad hon sa.. jag tänkte liksom, vadå.. var jag blond nu när jag hade varit smart..
Oftast så är de bara J och jag som skrattar åt våra små upplevelser men jag vill ändå dela med mig av de hela..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0