Bra Alex, bra..

Nu ligger jag i sängen och tur är väl de. jag kom på mig själv att sitta som en säck i soffan och stirra på tvn med huvudet på sne och "snart-kommer-dregglet"-känslan. jag stängde av tvn och datorn, la alla matte sakerna i en stor fin hög, packar på mig hela matte högen plus andra saker vilket blev lite väl mycket att bära och börjar gå mot sängen. halvvägs framme kom jag på att jag skulle ju bara ha med mig telefonen, allt annat skulle vara kvar. tankspridd? ja!! jag ställer mig sedan vid mina lampknappar och släcker alla lampor och tänker "nu blev de ju mörkt, jag ser ingenting.." de är ju tur att jag ger mig själv några goda skratt iaf. hihi. men för allas säkerhet så säger jag godnatt nu :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0