Dagens ketchup

Idag har jag hängt med Freddi hela dagen lång. De är skönt att hon är som jag så att vi utan att skämmas har legat i soffan heela dagen och kollat på bigbrother. Vi har gjort korta pauser för att fixa semlor, lunch och eftermiddagsfika men vi har haft de igång så vi hörde om de hände något spännande. Vi är helt besatta !! Men de är så sjukt roligt..

Båda är även gottegrisar så på eftermiddagen började jag fundera på min marabou chokladkaka som låg i köket. Freddi tyckte att vi nog borde få smaka den och tillslut kom jag på den rätta ursäkten. Jag ska ju inte äta ketchup idag, och ketchup innehåller säkert mer socker än en rad choklad och ketchup får jag ju äta men de ska jag ju inte äta idag så därför måste jag ju kunna ta choklad istället för ketchup.. Fattar ni?! Vi åt en varsin rad i alla fall och insåg hur sjuk bortförklaring ketchupen var..

Juste, jag tränade ju faktiskt imorse också. Jag och Sara var duktiga och byggde lite muschkler. Sen har jag städat också (igen). Och håller på med projekt bädda nytt i sängen vilket är ungefär de härligaste som finns.


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0