En trött sak..

Jag tror att mitt huvud börjar släppa matten lite nu för en extrem trötthet och helt slut i kroppen-känsla har satt sig i min kropp. Sådär lagom tills jag ska börja jobba igen.. Blää!

Har skickat iväg ett mejl till min lärare idag om att de förmodligen är fel i provet. Hur skriver man de på ett bra sätt liksom? Jag tror du har gjort fel i provet, på 3 uppgifter. Jag är lite rädd för honom och är rädd för ett surt svar. Men jag vet ju till 99.9% att de är fel på en av dom så atte..
Borde inte jag få pluspoäng för att jag upptäckte felen liksom? haha.

Men! Idag när jag kommer till jobbet kommer jag mötas av en helt ny butik då de gjort om massor medans jag varit ledig. De är alltid roligt och se! Och eftersom de är påsken som kommit fram så är de förmodligen en riktig färg-glad butik. Sen att allt bytt plats och jag inte kommer hitta såbra är en annan sak..

Jaja, äta upp frukosten och bege´ma kanske..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0