Haha!

Jag och Fredrica skulle dra en chips och julmust kväll ikväll. MEN! Sen fick Fredrica sms av Johan med texten " dricker ni irish?" och då kände vi att jaha.. vi måste dricka irish!! Så en ganska stark irish senare och något glas vin sådär så dök självaste Johan upp här.. Måttligt oroad över vårat tillstånd. Men vi lyckades övertala honom att springa till pizzerian och köpa sprite åt oss i utbyte mot en semla så vi kunde blanda mer drinkar..

Min Lördag, som egentligen skulle spenderas hos mamma och pappa blev istället en lite lätt fylle lördag sådär. Men fyfaaan va roligt jag haft de! Fredrica och Mörner är helt fantastiska. Hihi. Och nu funderar jag på att boka biljett till storsjö yran med freddi och jannica. Har samtalat med jannica via telefon och fått ett godkännande liksom.. haha..


Näeej.. jag borde kanske sova?!
Eller bara försöka få svar från någon puckad människa..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0