Missbruk av kaffe

Kaffe är de enda rätta idag tror jag.. Jag är nu inne på min andra kopp denna timme. De smakar mums och ger mig lite energi sådär.

Nu har jag stängt igen alla böcker och packat väskan med formelhäfte, miniräknare, linjan, pennor och sudd. Jag är redo att åka om 30 min. Känner att de bara är dummt att plugga mera nu för då kommer jag bara vara trött i huvudet när jag ska göra provet. Jag hoppas att de är ett simpelt prov. Sådär löjligt lätt.. Man kan väl alltid få drömma liksom.. ? Tss

Jag kan tänka mig att ni är lika glada som jag att de snart är över så ni slipper höra allt gnäll om detta jäävla prov. Haha.

Eftermiddagen skall nog bjuda på brödbak, städning, klippning av syster och våffel-middag.. Kvällen är ännu inte planerad, baka något smaskigt kanske ? Eller bara gosa ner ma i soffan med en bra film.. ?

Håll tummarna för mig nu!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0