Mitt långa liv..

Jag är så fruktansvärt lättroad nu.. Idag fick vi massa varor till jobbet vilket leder till massa kartonger. Jag orkade inte springa och kasta dom helatiden, och hade inte riktigt tid med de heller så jag gjorde en trave med platta kartonger bakom kassadisken och stog på den. Jag tyckte detta var sjukt kul eftersom jag bara blev längre och längre. Vadå lättroad?! Tillslut tyckte A-L att jag var lite väl lång och kastade ut min hög. Men när hon gått hem började jag på en ny hög tills ... jag ramlade ner. Haha. Hur jag skrattade för mig själv när jag ramlat ner från min lilla hög och missnöjt bar iväg alla kartonger..

Meen, de är väl bara bra att man är lättroad?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0