Nu är de mycke..

Allt snurrar i mitt huvud. De är lite för mycket att ha koll på just nu!

1. Matteprovet
2. Ansökningarna till hösten
3. Jobbjakt till hösten
4. Alla möjliga inbokade saker på olika ställen
5. Resa till mormor
6. Träffa folk
7. Massage och klipptid
8. Fixa allt på nuvarande jobbet inför hösten
9. Högskoleprovet
10. Allt vanligt så som räkningar, tvätta, städa, mat..

Kanske inte låter så farligt men tro mig.. De blir mycket att komma ihåg och jag glömmer väldigt mycket. Upptäckte just att jag missat en liten men ack så viktig detalj i inför min ansökan till ekonom programmet att jag nu inte kan söka på några dagar iallafall. Lär förmodligen fixa och skicka massa papper innan allt är klart. Och detta bara för att jag glömt att kolla upp detta tidigare. Blää på mig själv..

Men.. de kommer bli så fantastiskt jäävla bra när allt är fixat och OM jag lyckas med allt.
Och jag tänker inte ge mig fören jag gjort de!!

Kommentarer
Avsändare: Danielkl.com

Oj, mycket att hålla koll på!

2011-03-15 @ 14:42:14
URL: http://danielkl.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0