Planerar-Alex

Är de något jag har svårt för så är de att bara ta saker som de kommer. Jag måste ha en plan och ha kontroll på läget liksom. Detta har jag inte nu och de är asjobbigt!

Planen var att jag och mamma skulle åka till mormor imorgon och vara där i några dagar. Jag har packat väskan och är (var..?) inställd på att åka. Men så ringer mamma och känner sig dålig. Så nu ska vi liksom vänta och se om hon blir bättre eller sämre innan vi tar ett beslut om vi ska åka eller ej. Blir hon bättre ska jag dit ikväll, blir hon sämre har jag absolut inga planer för kvällen. Blir hon bättre drar vi tidigt imorgon och annars.. ja då får jag sitta hemma i soffan med mina matte böcker.. Ska jag liksom göra en plan b för kvällen nu eller .. ?

Jag måste nog lära mig att stå ut med situationer som dessa...
Men fysjutton!

Kommentarer
Avsändare: Elin

fick inte jag åka med heller?

2011-03-20 @ 20:44:44
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Haha nej tydligen inte :p jag tänkte nog att du var sjuk :p

2011-03-20 @ 21:02:13

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0