Torschdak

Denna dag har gått extremt fort trots min enorma trötthet. Hur skönt som helst. Mycket att göra på jobbet och tiden bara rusade iväg..

Nu har jag även införskaffat mig både sömn och energi på burk så snart kanske jag kan sluta gnälla på denna envisa trötthet. De vore ju så fruktansvärt skönt! Då kanske mitt liv slutar kännas sådär suddig som den gör just nu.. På något vis har jag väldigt svårt att veta om jag bara drömt, tänkt eller gjort saker..

Skall ta och göra mig lite middag nu. Blir mackor med avokado och keso. De känns som om de kommer bli aasgott men jag har egentligen ingen aning. Äh, bra säkert bra.

Nu måste jag värma mig under filten..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0