Torsdag

Även idag har jag varit duktig och pallrat mig till gymmet innan jobbet. Gick dit till på köpet. De är så skönt att liksom vakna till lite även om jag fortfarande är astrött just idag..

Ska iväg och börja jobba tidigare. Massa leveranser och saker att göra. De är kul när de finns mycket att göra men jag önskar att jag hade mer energi just idag.. Men vafan, de går nog bra ändå!! Denna dag blir som ett enda långt träningspass då de inte är de lättaste leveranserna som kommit.

Även packat ner lite godis som jag ska smaska på ikväll när jag åker hem så att jag håller mig pigg. Jag vet att jag inte ska äta godis men vafan, de är en nödlösning :)

Njut av solen nu !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0