Träna bort helgen

Jag ska snart möta upp Sara och gå till gymmet. Idag skall de bli hårdträning! Alla helgens onyttigheter skall tränas bort. De kommer bli asjobbigt på crosstrainern känner jag..

Idag börjar mitt extremt stränga "spara-pengar"-liv. Jag har lagt upp mycket stränga regler så att året kan bjuda på en resa till Thailand, Ullared och vem vet, en iphone kanske..

Förövrig så lackar jag ur på kattjääveln som äter på min nya blomma!! Har den senaste timmen lyft bort na kanske 10 gånger.. MINST! Och ändå går hon tillbaka..

Nej nu måste jag klä på mig och gå iväg..

Kommentarer
Avsändare: Sara.

Spara pengar liv var det ja .. Prata du inte om Owes på vägen hem från gymmet ? ;P

2011-03-21 @ 10:26:18
Avsändare: Alexandra

Jo men sa jag inte att de var mamma som skulle handla? Jag får bara titta..

2011-03-21 @ 10:43:21
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Sara

Jahaa, den detaljen missa jag ;)

2011-03-21 @ 13:01:48

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0