Tunga ögonlock

När jag kom till jobbet idag hade jag massor av energi. Vi hade fått en gigantisk leverans med lådor så stora att man skulle kunna bo i dom typ. Jag högg in och fick undan nästan allt innan min rast och jag kände mig asnöjd. Men rasten sabbade allt! Jag blev trött så in-i-helvete och ögonlocken kändes hur tunga som helst. Stirrade istället för att titta på saker och allt var asjobbigt. Även hemresan var galet jobbig.. Blä!

Jag har dock haft ganska livlig fantasi idag. De var massa papper runt alla varor så jag verkligen proppade i allt i en sopsäck (för jag orkade inte ta fram en ny) och när jag sedan skulle kasta ut den insåg jag att de var asbra som boxnings säck. Så jag och A-L drog några slag och hon testade även sparkar. Vi funderade seriöst på att spara den ifall vi ibland behöver avreagera oss på något men nej, den fick inte plats :(

Men... Min busa med A-L sida kom fram så när jag packade upp en annan leverans nu på kvällen så gjorde jag en ny "boxningssäck" och ställde på lagret med en lapp "Om de blir en jobbig förmiddag SLÅ hårt som f*n här" Hihi. Lättroad tjej! Hoppas hon blir glad imorgon!

Nu ska jag och mina äckligt trötta ögon gå och sova.
Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0