Vårkänslor!

Jag älskar att solen skiner.. De ger mig vårkänslor!!

Imorse tog de emot att gå iväg till gymmet. De var väldigt nära att jag sket i de för motivationen var på noll. Jag är sådär trött att kroppen känns astung. Men.. Jag tog min lilla promenad dit i den härliga solen och väl på gymmet var de ju trots allt riktigt roligt att träna. Schönt!

Nu har jag ätit en rejäl frukost och kollat på BigBrother. Skall bege mig mot jobbet nu men de känns sjukt tungt. Förmodligen pga tröttheten. De blir ett jävla tjat om min trötthet här just nu men den styr liksom mitt liv. Eller kanske förstör mitt liv till och med !! Men nu har jag sovit skapligt i 2 nätter så snart kanske ni slipper detta tjat :)

Njut av vårsolen!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0