350 kapslar kaffe, och jag blir glad..

Denna dag har bara varit. Inget speciellt roligt hände men inget speciellt tråkigt heller. Jag var varken på bra eller dålig humör. Allt har bara varit heelt neutralt.

Nu är allt lite mer åt plus sidan, den glada sidan. 350 kapslar till nespresson har kommit och skålen är fylld i med kapslar i massa olika färger. Jag blir glad bara av att se skålen! Sen har jag även gjort ett fint litet förråd till de kapslar som inte fick plats. Nu sitter jag och avnjuter en ny sorts kapsel som kommit, limited edition. SLURP va god den är !! Och färgen på kapseln är vit, hur fin som helst! Haha. Tror jag måste snylta in mig på Fredricas order sen och beställa hem fler av den. Har ju "bara" 39 stycken vita kapslar kvar nu..

Något mer som gör att de är glatt läge nu är att kvällen kommer spenderas med Twiligt, new moon. Jag kommer dreggla, bli hopplöst förälskad, olyckligt kär, känna mig ensam men ändå lycklig på samma gång och bara le genom hela filmen. Mums!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0