Blåbärsglass utan socker..

Idag har solen varit framme på ett sådär härligt sätt. Jag pallrade mig ut till mamma och pappa, blev "i-tvingad" lite tårta och gick ut och la mig i solen. De var så förbaskat skönt i solen idag. Låg och läste boken "sockerbomben". Den fick mig att må rejält dåligt faktiskt. Och inte pga att den berättar hur dåligt socker är för kroppen, utan för att jag insåg de hela och kände igen mig i så mycket. Så efter 2 timmars läsning så slog jag igen boken och halv-sov i solen istället..

Nu är jag hemma och har rört ihop något som skall bli en god men nyttig glass, heelt utan socker. Hoppas den hinner frysa tills ikväll så att jag får provsmaka. Nej, bums in i duschen !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0