Dag i SOLEN

Äntligen fick jag en ledig dag i solen.. Ni kanske kan räkna ut vad jag gjort?! Solat för hela slanten!! Men, jag var faktiskt duktig och tränade innan jag åkte till mamma och pappaoch parkerade mig i en solstol. Jag hade mina önskemål om denna dag så att till förmiddagsfika blev de rabarberpaj, årets första som var gaalet god. Sen blev de ännu mera sola, så skönt att bara vara. Sen tog jag en lekstund med pappas högtryckstvätt och kian. Vattenkrig där tanken var att kian skulle bli blöt och ren och jag skulle förbli torr och ren.. Meen, kian blev blöt och ren och jag blev lite blöt och skitig.. Humm.. De var i alla fall riktigt roligt att leka med högtryckstvätten. Haha.

Sen hade jag även önskemål om att grilla och så blev de.. Grilla och sen äta i lusthuset är sommarkänsla! Mysigt!! Blev en riktig familjemiddag då även Danne, Lisa och Elin kom och smaskade av den smaskiga maten.

Nu ska den lite lätt röda jag kika på film sen blir de sova för att orka jobba imorgon igen.. 6 dagar till nästa ledighet, pjuh!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0