De kallas att shoppa

Jag trodde att denna dag skulle bli ännu en dag med soffhäng. Sådär riktigt slapp. Men tji fick jag!!

De blev Gävle med Elin. Hon hade fått order av Tobbe att fixa till deras sovrum och skulle ta med mig så hon fick lite hjälp. Så vi har shoppat i sisådär 6 timmar idag. Först Owes för lite gardiner, kuddar, marina saker till stugan och annat smått och gott. (smått och gott kan tex vara ett mini durkslag som är perfekt att skölja mina kidneybönorna i.. eh..) Vi åkte sedan till IKEA och åt köttbullar och shoppade ännu mera (typ en full kundvagn). Jag "råkade" köpa nya sängkläder som var så förbaskat fina och riktigt tjejiga, ett rosa överkast och en syltburk. Syltburken kändes så fruktansvärt viktig, typ "hur-har-jag-klarat-mig-utan-den?"-viktig. Dock köpte jag även två diskborstar och påsklämmor vilket jag verkligen behövde. Jaja.. vi hann även med en snabb tur på köpcentrat också där Elin köpte en förbaskat snygg klocka..

Kvällen har gått till att fixa sovrummet. Ställa iordning allt vi köpt och sådär. De blev riktigt fint tycker jag! Så jag hoppas Tobbe blir nöjd nu. Tss..

Och NU, är jag astrött.. Jobbigt att shoppa tydligen! Men skall kika pyttelite på Bigbrother innan jag kan sova..

Nattinuffs..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0