Duktiga jag..

WEIII!!! De är dag 12 i min tuffa jobbperiod vilket innebär sista dagen! Imorgon är jag ledig och fyhelvete va skönt de ska bli !!!! Just nu vill jag bara iväg till jobbet så jag får de gjort. Ikväll när jag kommer hem kommer jag må såå bra. Tror jag kanske ska fira med ett glas rött till och med. Bara för att liksom..

Känner mig extra duktig eftersom jag trotts min trötthet gick upp 07.40 och åkte till gymmet. Höjde nivån på crosstrainern ett steg men orkade ändå mina 20 min, och de gick riktigt lätt till och med.. Allt gick sådär asbra idag liksom och de var knappt att jag ville åka där ifrån. Tss..

Nu är jag duschad, har frukost i magen, kaffe i kroppen och redo att åka till jobbet.. De enda som känns lite sådär är att jag fryser och gärna skulle ha lite mer pengar på kontot. Men snäll som jag är har jag lånat ut pengar till mig själv så att jag kan köpa mina glas som jag lagt undan på jobbet.. Hihi.



Sa jag att jag är på ett strålande humör idag... ?!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0