En dag på jobbet

Det blev en lång och fartfylld dag på jobbet. En hel del att göra inför student och avslutningar. Sån dag då jag slår in väldigt många presenter. Jag fick även i uppdrag att bli set-tokig och göra massa set. (jag blev de förut en dag och ville göra cellofan-set av typ alla varor i butiken) Så nu har jag gjort en hel del fina set. Jag gillar att göra cellofan-set :) Fina J fyller även år idag så de blev lite paket överlämning till henne.. PLUS att Fredrica kom och hälsade på :)

Hade fått kort från Mörner och Fredrica idag sen de var på Kreta.
Fint va? Haha

Nu tänker jag gå och lägga mig faktiskt. Jag är astrött och vill inte sova allt för länge imorgon..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0