En kall kaffe..

På något konstigt vis har jag lyckats göra mig en iskall kaffe. Känner mig just nu lite bitter över detta men de kanske inte var så smart att ha i dubbelt så mycket mjölk som kaffe? kall mjölk alltså.. Jag får skylla mig själv helt enkelt.

Vaknade även idag med ömma ben. Värre idag till och med. Piss-ben!! Men jag har konstaterat att de inte kommer kunna gå över fören jag har en ledig dag så de är bara att gilla läget.

För att chocka skall jag nu vara lite positiv för idag kommer Fredrica hem !!! Åh vad jag saknat henne! Jag tror att jag genast kommer känna mig gladare! De var inte lätt att sluta med socker och vara utan Freddi på samma gång.. Tss. Och nästa gång åker vi iväg tillsammans på semester :)

Nu lär jag slänga ihop mig smoothie och åka den otroligt roliga vägen till Uppsala..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0