Förvirrad sak

Fy vad jag är förvirrad. Imorgon är de jobb igen men jag fattar de inte riktigt. Och att komma på vilken tid jag ska ställa klockan på verkar vara helt omöjligt att lösa för min skalle. Hur skall detta gå ? :)

Min misses mamma har fått kattbebisar idag. Åh vad jag längtar tills jag får åka ut och gosa, busa och pussa på dom. Kattungar får mig att smälta! Extra kul är att Freddi och Mörner ska ta 2, bror och Lisa 1 och Elin ska ha kvar en.. Beroende på hur många de blev såklart. Men jag kommer alltså få träffa kattungar en längre period framöver. MYS!

Men nu ska jag och min misse gå och lägga oss i hopp om att vakna lite mindre förvirrad och riktigt glad..
Ska gosa lite med tocket innan jag somnar också..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0