Hoppsan

Hade fått ett fint litet brev från H&M idag. Där stog de att jag blivit guldkund och därför fick en bonus. En bonuscheck på 200:- !! Gissa om jag blev glad ?! Men .. sen började jag läsa och de stog en liten sammanfattning av årets alla inköp, slutsumman så att säga. Eh, förstår inte vart alla de kläderna jag köpt är riktigt.. Fick lite lätt ångest. Men vafan, 200:- att shoppa upp nu! då äre väl värt .. ?! :)

Dagen har jag spenderat hos mamma och pappa. Fast dom var inte hemma. Jag och Nova tog en promenad dit och parkerade oss sedan i solen. Men molnen jävlades och dök upp lite då och då och varje gång dök även 1000 myggor upp som var extremt sugen på mig tydligen.. (Många utav dom lever inte längre) Och icket fick jag någon brunare hy direkt. Jag måste pressa som sjutton så jag kan träffa Fredrica när hon kommer hem igen utan att se helt kritvit ut breve na!

Nu har jag nyligen smaskat en asgod köttfärssås med lite bönor och fetaost till. Skall dricka lite kaffe och se på O.C nu och senare kan de nog slinka ner en jordgubbe eller två i magen. Smaskens!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0