Lite lätt öm

Igår kväll var jag hos mamma och pappa och grillade, vilket ni redan vet om ni läst de tidigare inlägget. De ni dock inte vet är att vi sedan spenderade sisådär 4 timmar med att spela monopol. Jag kan erkänna att jag är piss dålig förlorare och blev as lack varje gång jag var tvungen att betala någon, drog några fula ord och slängde iväg pengarna men om de gick bra däremot så jublade jag.. Men, att spela spel är nog egentligen inte min grejj eftersom jag blir så sur i perioder. Dock var de mycket trevligt såhär i efterhand när jag vet att jag kom på andra eller tredjeplats.

Nåväl,under kvällen kom träningsvärken krypande mer och mer så imorse när jag och Freddi skulle till gymmet hade vi båda rätt ömma kroppar. Men vi körde ändå! Löpbandet 15 min!! Jag höll på att avlida men vägrade ge mig före min vän på bandet brevid. Benen känns nu som eh, två ömma pinnar. Kan tammefan knappt gå..  Börjar även bli riktigt öm vid axlarna.. .. de kan bli en tuff morgon imorgon. (alltså att lyckas ta sig upp ur sängen)

Jag har nyss varit hos mamma och fikat plus överlämnat en morsdag-present. Nu ska jag kika på Big brother och njuta till fullo. Snart är de slut..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0