Många goda skratt

Oj vad många goda skratt jag fått mig idag.. Jag och J hade de riktigt roligt på jobbet och båda var lite lätt förvirrade. Roligast var när J hittade en vara på ett konstigt ställe och inte alls kunda komma ihåg att hon ställt den där. Vi skrattade åt att hon hade glömt de. Sedan ser jag att de ju inte alls är hon som hade ställt den där utan att de var jag som gjorde de igår och hon hade alltså tänkt att hon hade glömt något hon inte hade gjort ens.. krångligt att förklara men OJ vad vi skrattade.. De är så härligt sånna dagar man bara skrattar åt allt..

Min bästa Fredrica har fått körkort idag också!! GRATTIS!! Denna dag är alltså asbra! Freddi är asbra!! :)

Nu ska jag se klart på BigBrother innan de blir sängen.. Och vet ni, jag har ledigt!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0