Men för-i-helvete !!

Min morgon var rätt fullspäckad. Eller, hela min dag är de. Och nu misslyckades jag med en av sakerna jag skulle göra på morgonen. En sak jag inte misslyckats med på typ 10 år. Jag blir så förbannad. Nu lär jag göra om..

Idag är tydligen en såndär dag då saker och ting inte går som jag vill.. Inte så passande eftersom mitt tålamod är kasst på grund av en lite lätt stress.

Mina helt sjuka drömmar fortsätter också, imorse var jag helt säker på att grannarna fått ormar inkastade genom brev inkastet meen de var ju såklart en dröm.. Dock har inte hjärnan insett de till fullo än så jag tror att de hänt små korta stunder lite då och då ..

Jag behöver en stor jävla kram och ett "du kommer hinna och de blir asbra"

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0