Mys-Lördag

Träningen gick bra, vi var där i nästan 1 1/2 timme. Jag testade ett löpband eftersom min älskade crosstrainer var trasig och de gick ju de me. Jag och Freddi ska nog pallra oss dit imorgon igen och då skall jag satsa lite mer på löpbandet även om jag är rädd fört! Elin kom också och tränade med oss vilket gillas mycket !!

När jag kom hem tog jag mig en gräddig banan smoothie, den är så sjukt god. Skulle tammefan kunna äta den som godis! "Råkade" Starta andra Twilight filmen också så nu har jag sett den en andra gång. Legat i soffan med myskläder och bara mått bra.

Fast där ljög jag liite.. Tog en paus mitt i filmen för att slänga (trodde jag) ihop nyttiga, sockerfria kokostoppar. Men den lilla detaljen att göra eget mandelmjöl var rätt krävande. Sjukt jobbigt att mala mandlar! Nåväl, kokostopparna är nu klara och jag hade nog hoppats på att de skulle vara lite godare. Jag saknade liksom den söta smaken från socker.. Konstigt va ?

Nu kikar jag lite Big brother och skall snart åka till mamma och pappa. Vi skall grilla ännu en gång. Min fina syster och Tobbe kommer också så de blir najs!

Och juste, imorse, cirka kl05.20, så vaknade jag utav sendrag i vaden. FYHELVETE!! De är inte trevligt alltså! Min vad är fortfarande öm. Haha.

På återseénde :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0