Ny energi..

Jag har de senaste dagarna kännt mig lite lätt nere.. Lätt irriterad och allmänt less. Singel-livet har kännts allmänt värdelöst och till och med godis har kännts rätt värdelöst. Jaja hur som helst har jag fått lite ny energi nu, fortfarande liite nere men inte alls som innan.. Den nya energin har jag fått av mina nära och kära..

Efter jobbet tog jag och Sara nämligen en promenad i de fina vädret. Efter promenaden åkte jag vidare till Fredrica som bjöd på middag och jag bjöd på glass. Och de tar inte slut där, nej sen åkte jag till mamma och pappa som precis hade kommit hem från semestern. Jag har saknat dom som sjutton så de var roligt att dricka lite kaffe och prata.. Tss. Sen var de bara plus i kanten att de köpt en present till mig som var en klocka jag velat ha i typ 1 1/2 år. Gillart! Fick även två linnen plus att de köpt mitt favorit schampoo och inpackning som jag verkligen saknat den senaste tiden och hade bett mammsen snällt att köpa hem till mig :)

Nu ska jag försöka sova så att jag orkar upp och träna imorgon innan jobbet.. Hoppas missen gör mig sällskap i sängen så de inte är så ensamt. Hihi..

By the way, de är för-jävla bra att Peter är kvar i BB!!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0